Jdi na obsah Jdi na menu
 


13.4.2008 Třetí turnaj v 8-ball poolu

7. 4. 2008

Ahoj všichni,

     připište sem nejpozději 24 hodin předem (nejlépe 48), zda přijdete či nepřijdete. Doufám, že se splní očekávání neobvykle vysoké účasti (až 10).

 Takže pište účast, pište účast, pište účast .. :-)

Daniel

Doplnění 12.4.2008

18.00 - 18.30    rozehrávání hráčů

18:30                 start turnaje

21:30 - 22:30   konec turnaje, vyhlášení výsledků

Navržený systém pro hru by měl odrážet názory v komentářích. Podle počtu hráču budeme hrát na 2 az 3 vítězné hry. Navrhuju hrát základní část (každý s každým), pak uvidíme, jak nám to vyjde časově, a můžeme se jako posledně dohodnout na pavoukovi.

Můj návrh vychází z předpokladu, že se nikdo do startu turnaje na stránkách nevyjádří ke komentářům, abychom se mohli rozhodnout hrát pavouka - dle mého a Honzova názoru "nefér" systému vůči vypadnuvším hráčům.

Odhad ceny na osobu za turnaj (vč. případného playoff) je 100-150 Kč.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re:Ceny

(Daniel, 13. 4. 2008 10:54)

Lukasi.. ceny.. hmm.. navrhni castku, kterou dame vsichni do turnaje, a pak si ji rozdeli 1., 2. a 3. misto :-)

Btw, mozna je nevidis, ptze se o to zatim nikdo nestaral. Muzes to zaridit a navic ku sve plne spokojenosti.. predloz navrh, a uvidi se :-)

Rekordni ucast

(Daniel, 13. 4. 2008 10:50)

Oznamuju vsem, ze je pred nami rekordni ucast. Pokud dorazi i Lucka s Lukasem, melo by nas byt az 12, slovy dvanact !!!

Zatim uvazuju o dvou skupinach pro zakladni cast, kde bude hrat kazdy s kazdym a pak nejakem rychlem A a B playoff.

Dorazte. Jubilejni 3.turnaj bude stat za to !

!!!

(Lukáš, 12. 4. 2008 19:48)

Ať koukám, jak koukám, tak v rozpisu turnaje chybí velice důležitá část, a to jsou ceny .....
Prosím o doplnění.

Nevím

(Lucka, 12. 4. 2008 19:42)

Ahoj, v tuto chvíli nemůžu říct na 100%, že přijdu, ale na 99%, asi ano.

jeee

(lukas, 12. 4. 2008 19:30)

Ahoj vsem,
nevim jestli dorazim v nedeli na turnaj, jsem trochu nemocen, ale budu se snazit vylezet.

Lukáši, Lucko, Petře, Pavle

(Daniel, 12. 4. 2008 17:02)

Ahojte :-)

je 25 hodin do srazu na herně. Chtěl bych Vás poprosit o přidání komentáře, zda dorazíte, nedorazíte. Popřípadě jestli s sebou nevemete někoho nového, kdo by se k nám mohl přidat.

P.S. Ja vím, Lucko, žes mi říkala, že dorazíš, ale poprosím, abys tuto informaci zde vždy napsala. Snahou je, abychom přesunuli informace o dalším turnaji na stránky. Tak, aby byli všichni v obraze.

Diky!


RE: Reakce na Vase pripominky

(Honza L, 11. 4. 2008 0:56)

Ano, máš pravdu, že systém pavouku je nespravedlivý v tom smyslu, že každý hráč hraje jiný počet zápasů. Je to jeho přirozenost, s tím nic nevymyslíme. Pokud bychom trvali na spravedlivém systému pro všechny, máme jedinou možnost, a sice hrát tabulku systémem každý s každým. Jedině tak zajistíme, že si každý zahraje stejně dlouho.
Tímto vyzývám všechny naše členy, aby se vyjádřili, zda dávají přednost spravedlivému "každý s každým" nebo méně spravedlivému "pavouku".
Hlavně ale něco pište, jinak tuhle demokracii svrhnu a o všem bude rozhodovat Dan jako náš svrchovaný vůdce :)

Reakce na Vase pripominky

(Daniel, 10. 4. 2008 22:49)

Pavle:

Nikdo nemame buhvijake zkusenosti s konstrukci pavouku. Ale vsichni jsme uz je nekdy videli a dame je snad dohromady. Rozhodne se neostychej rict, budes-li mit nejaky navrh.

Souhlasim s tim, ze casem se to nejak vytribi a budeme mit predem jasne stanoveny pruchod turnajem pro kazdy bezny pocet hracu.

K te poznamce o tom, ze kdyz je mene hracu, tak muzeme hrat na 3 vitezne, jsem se pokusil naznacit, jak to vypada casove a financne (o to taky jde). Nema nikdy smysl hrat jinak, nez aby na kazdy stul byli 2 lide. Lepe je, kdyz jsou 1-2 hraci vzdy navic, at lidi muzou odpocivat a financne to vychazi taky dobre, ale je treba vzit do uvahy i casovou narocnost. Volim model "kazdy s kazdym", protoze je vicemene totozny se systemem pavouku A-B, jen je lehce "nadstreleny". Jako cas na jeden frame jsem vzal 9 min (dle zakladni casti minuleho turnaje prumer). I tak ber cisla s rezervou, jsou proste nadstrelena, nikdy se nebude hrat maximum frame v jednom zapase, tohle je "worst case scenario".

(kazdy s kazdym na 3 vitezne => max 5 frames)
4 hraci => 6 utkani => max 30 frames
5 hracu => 10 utkani => max 50 frames
6 hracu => 15 utkani => max 75 frames
7 hracu => 21 utkani => max 105 frames
8 hracu => 28 utkani => max 140 frames

30fr.=> 2 stoly-15fr. => 2h 15m => 75Kc/hrac(4)
50fr.=> 3 stoly-16fr. => 2h 30m => 90Kc/hrac(5)
75fr.=> 3 stoly-25fr. => 3h 45m => 120Kc/hrac(6)
105fr.=> 3 stoly-35fr. => 5h 15m => 141Kc/hrac(7)

140fr.=> 3 stoly-47fr. => 7h ..neeee.. :-)
140fr.=> 4 stoly-35fr. => 5h 15m => 165 Kc/hrac(8)

Z teto statistiky vyplynulo, ze na 3 vitezne ma smysl hrat do 5 hracu. Mozna do 6 hracu, kdyz budeme verit tomu, ze se bude hrat vice 3:0 a 3:1, nez 3:2. Pak se to muze vyrovnat vypoctum pri 5 hracich.
Jinak se ale musi hrat na 2 vitezne, turnaj by nemel trvat dele, nez 4 - 5 hodiny (nekteri by asi byli radi za max 4 hodiny).
Od 6-7 hracu bychom tedy meli hrat na 2 vitezne, pokusim se nejak propocitat, jak hrat max. 4 hodiny a stihnout zakladni cast a playoff, protoze kdyz se hraje na 2 vitezne, je ten vysledek nekdy ne zrovna vypovidajici, takze je lepsi, kdyz se maji hraci moznost setkat znovu. Na minulem turnaji se Simone povedlo poskocit o jednu pozici nahoru (nad Tebe:>) a bylo to kvuli lepsimu vzajemnemu zapasu.
V 6 lidech je zakladni cast na 2 vitezne a pavouk celkem ok. Ve vice lidech uz to ale zacina byt casove velmi narocne..takze zrejme budeme muset hrat bud jen pavouka nebo jen zakladni cast - jeste propoctu podle dalsiho turnaje. Snad uz budu mit verohodnou statistiku ohledne poctu odehranych frame vzhledem k poctu souboju na 2 nebo 3 vitezne a taktez verohodny cas na 1 frame.

Verim, ze 4. turnaj uz bude naplanovan s velmi dobrym odhadem.

Reakce na Vase pripominky

(Daniel, 10. 4. 2008 22:40)

Honzo:

V podstate s Tebou souhlasim. Pokud vezmu stredecni zkusenost, tak ale turnaj urcil 1.,2. a 6. misto. 2.-5. misto jsme se s klukama delili o pozici a nebyla moznost, jak nas urcit.

Pavouk mi nevadi, ale nese s sebou to, ze hraci, kteri vypadnou v 2. kole A-cka, uz nemaji co hrat, pokud je nepresuneme do B-cka (prvniho nebo druheho kola). Ale pak je v B-cku stejny problem. Hraci, co v nem vypadnou v druhem kole konci a nemaji, co delat.

Samozrejme to neni problem pavouka, takovy je proste hraci system a je lety overeny v ruznych sportovnich odvetvich. Problem je v tom, ze pak mohou ze stran hracu, co "skonci driv", vyvstat relativne-korektni pozadavky na placeni mene penez za turnaj (v pripade, ze budou chtit odejit driv, nez ostatni, a nehrat jen treninkove). Ja za sebe prohlasuju, ze nemam problem s tim podilet se financne na celem turnaji (typicky tech 100-150 Kc), ale mam urcite pochybnosti, jestli se k tomu tak postavi vsichni.

Jiste, neni problem na miste spocitat cas, ktery se clovek turnaje ucastnil, vydelit poctem ucastniku a nechat ho to zaplatit.. ale je to vec, na ktere bychom se potom museli domluvit.


souhlasim s Honzou...

(pavel, 10. 4. 2008 14:25)

...system na dva zapasy bez ohledu na vysledek je trochu netradicni, ale chapu Danuv motiv, casovou optimalizaci je treba udelat. imho hodne zalezi na tom, kolik nas bude hrat (mene hracu = proc nehrat na tri vitezny?). potkali jsem se zatim parkrat a urcita cast (napr. ja) nema temer zadny zkusenosti s konstrukci pavouku (proto radeji nenavrhuju...). cas sam ukaze, jaky system je idealni, kdyz se nas sejde 5, 7 nebo treba 12. nakonec budou pripraveny modely pro kazdy pocet a bude hotovo. mozna by bylo dobre, kdybychom se propste jednou potkali s tuzkou a papirem napr. pred/po poolu a spolecnymi silami si navrhli optimalni varianty. nasledne je pri turnaji overime a jestli budou fungovat, mame vyreseno...takhle po netu je to slozity a maka na tom jen Dan, Honza a Simona...hm?

No nevim, nevim

(Honza L, 10. 4. 2008 13:19)

Nevim, jestli volba systému základní části je zrovna nejšťastnější. Vem si, jak to dopadlo ve středu. Skoro všichni hráli pořád 1:1 a jen pár zápasů skončilo 2:0. Když budou mít všichni samé remízi, jak je chceš rozřadit do startovních pozic do playoff?
Navrhuju hrát pouze playoff, do kterého se nasazení zápasů nalosuje (připravte si papírky se jmény:))

Nové informace k dalšímu turnaji

(Daniel, 10. 4. 2008 11:25)

V příspěvku jsem napsal, jak by další turnaj měl vypadat. Pokud s něčím nesouhlasíte, vyřešme to nyní, abychom pak na turnaji neztráceli drahocenný poolový čas.

no..

(Daniel, 8. 4. 2008 3:09)

prijdu asi taky.. tak na 100%.. .-)

Pokud nevykoleji vlak,

(Rip, 7. 4. 2008 18:18)

tak prijdu. Pro Dana v jeho oblibenych cislech:-) s prihlednutim na kvalitu ceskych drah pocitam tak na 80 %.

Přijdu...

(Honza, 7. 4. 2008 17:16)

...což znamená, že přijdu.

Upozornění na nový příspěvek

(Daniel, 7. 4. 2008 14:22)